25 Şubat 2014 Salı

Böceklerin fotoğrafını nasıl çekebilirim ?


Merhaba arkadaşlar.Size yeni yazılar yazamadım çünkü grip oldum.Bugün biraz daha iyi gibiyim.Siz değerli okuyucularımı bekletmemek için yazı yazma gücünü kendimde buldum.Bugün sizlere böcek fotoğrafı nasıl çekilir onu anlatacağım elimden geldiğince.Bu fotoğrafın çekme amacı hobi ile başlasa da ileride galeri açarak para kazanılabilir.Düşünün ki evdesiniz.Dışarıda yağmur var.Canınız sıkıldı ve fotoğraf çekmek istiyorsunuz.O da nedir önünüzde ki meyve tabağında bir kurtçuk var :) Ya da başka böcek.Şu anda okuyanlar "ıyy iğrenç" diyecektir ama hepimizin başına gelen şeyler bunlar.Şu önceki konuları okuyun sonra kaldığınız yerden bu yazıyı okumaya devam edin.1.Konu 2.Konu

Evet bu konuları okuduktan sonra kaldığınız yerden okumaya devam edebilirsiniz.Meyve tabağımızın üstünde tırtıl olsun.Hemen fotoğraf makinemizi alıyoruz.Elimizde ki sistem ters lens tekniği olsun.Lensimizi takıyoruz ve yazılardaki gibi gerekli makine ayarlarını yaptıktan sonra çekimi yapıyoruz.Sonuçları gördüğünüz de hayran kalacaksınız.Hem herkesin kolay beceremediği fotoğraflara sahip olduk hem de canımızın sıkıntısı geçti ve enerji depoladık tabiri caizse.Çektiğiniz fotoğrafları depolayıp ilerleyen zamanlarda sergi açabilirsiniz veya bu dalda eğitim veren kurumlara satabilirsiniz.Buyrun size birer öneri.Değerlendirin :) Sorularınız olursa çekinmeden sorabilirsiniz.Aman kendinize dikkat edin.Grip olmayın benim gibi.Sevgi ile hoşçakalın...


For Further Reading,
böcek fotoğrafı, çekilir, nasıl

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sponsor

Bumerang - Yazarkafe

Telif hakkı saklıdır

Telif hakkı saklıdır